Openingstijden – Belangrijk om te weten
Voor overleg, een afspraak of aanvraag van een visite vragen zijn we iedere werkdag bereikbaar tussen 8.00 en 10.00 uur. De assistenten bespreken met de huisarts de vragen die voor 10.00 uur zijn gesteld. Voor het opvragen van uitslagen en administratieve vragen kunt u iedere middag bellen tussen 13.00 en 14.00u, met uitzondering van de donderdag.
De assistenten zullen u aan de telefoon aanvullende vragen stellen over uw gezondheidsklachten. Op deze manier kunnen we een goede inschatting maken van de tijd op het spreekuur. Wij maken een afspraak voor één gezondheidsklacht. Heeft u meerdere klachten die u wilt bespreken, geeft u dit aan tijdens het maken van de afspraak. We kunnen dan meer tijd voor u inplannen. Vanwege uw privacy maken we geen afspraken aan de balie.
We vragen u dringend u aan de beltijden te houden. Tussen de beltijden door zijn de assistenten druk met spreekuur, administratieve taken, afhandelen van overleg en medicatie. ‘Even’ tussendoor aan de balie, een telefoontje buiten de beltijden, hiermee verstoort u andere werkzaamheden en benadeelt u andere patienten.
Heeft u een spoedgeval? Via het praktijknummer, toets 1, staan we voor u klaar! We vragen u geen gebruik te maken van de spoedlijn, als er geen sprake is van spoed: U houdt de spoedlijn onterecht bezet of u verstoort een assistentenspreekuur of andere belangrijke werkzaamheden.
Twijfelt u of er sprake is van een spoedgeval? Op de website www.thuisarts.nl vindt u veel informatie over veelvoorkomende gezondheidsklachten. Ook tips en adviezen over uw klachten kunt u vinden op deze site.
Publicatiedatum: 02-06-2024